Deniz Seki nezdinde biz kadınlar!

Arkadaşlar biz kadınlar ne kadar akıllıyız diye bayağı bir düşündüm. Erkeklere baktığımda genelde anneleri tarafından el bebek gül bebek beslenen sonrada eşleri tarafından pohpohlanan küçük bebekler bana göre. Tek bildikleri avcı dönemlerinden kalan içgüdüleri. Yanlış anlamayın erkek düşmanı felan değilim ama gördüğüm oki biz kadınların yaptıkları işlerin onda birine bile yetişemeyen asla bizim düşünebileceğimiz kadar (elbette bizde abartmıyor deyiliz) geniş düşünemeyen varlıklar.
Şimdi Deniz Seki nezdinde Hüsnü abimin yaklaşımına bakıyorumda. Harbi Deniz Seki Hüsnü'den daha erkekmiş. Adama bakın yaaa. !!Aman benim de ismimi verme diyecek kadar yüzsüz. O kadın aşkı için Türkiye'ye rezil olmayı bile göze aldı. Gelin görün ki Hüsnü abimin poposu kadim devletimin sorguları karşısında tiril tiril titredi ve Deniz ablamın yaşadığı şartları düşünmeden kendi kıçını kurtarmanın yollarını aradı.
Aşkı için dağları delen Ferhatların yerini aşkı için rezil olmayı hapis yatmayı göze alan Deniz'ler aldı gibi.
Ne dersiniz?

Bence dönüp kocalarımıza sevgililerimize bir daha bakalım ve doğru seçim mi yaptık kendimize soralım.

Sevgiyle kalın.

1 Kişi Yorum Yaptı :

  1. Adsız Says:

    %100 katılıyorum. Aslında Deniz sekiye üzülmedim değil. Ben evdekine baktım. Çok beyendim. Benimki valla masumum çok tatlı. O benim çok zor anlarımda benim yanımda oldu. O yüzden içim rahat. Yinede kadınlar dikkatli olmalı. Ekonomik olarak erkeklere bağlı olmamalılar. Zaten biriyle evlenmek illa o size bakacak anlamına gelmiyor değilmi. Mühim olan sevgi ve saygıyı paylaşmak.

Hürriyet