Welness Firmaları İşsiz İnsanların Umudunu Sömürüyor


Merhaba Arkadaşlar,

Yazmayalı uzun zaman oldu. Malum, Hakkımda yazısında da görebileceğiniz gibi manik hallerimde izleyicilerimi ki sadece 4 kişi görünmelerine rağmen bazan ortalama 300 ziyaretimçim oluyor, yazı manyağı yaparken, depresif hallerimde bazen aylarca hiç bir şey yazamıyorum. Eh, ben yazmadığımda dünya batmayacağına göre çok da sorun değil.

Neyse arkadaşlar, başlıktan da anlayacağınız gibi benim gibi iş arayanların karşılaştığı zorluklardan bir taneside bazı welness sistemi vb. konularda faaliyet gösteren firmaların biz looserları kandırmaları.

Yenibiriş sitesine yaptığım başvuraların sonucunda bir welness firması bana cevap göndermiş. Tabi firma ismi başta gizli olduğu için önceden araştırma yapamadım. Gayet güzel bir cevapla özgeçmişimin gayet kallavi bir pozisyonuna uyduğumu iletmişler. Şirket politikası gereği firma tanıtım toplantısına katılmam gerektiği bu ilk görüşmeden sonra "çalışma şartlarını eşitlersek" ikinci görüşmeye çağrılacağımı içeren bir nottu. Ayrıca saat 14:00- 17:00 arasında arayıp randevu almak için de bir telefon numarası vermişlerdi. Kişinin adını yazmayacağım. Uzatmayayım aradım. Kadıköy taraflarında, bir iş merkezinde görüşmeye çağırdılar. Az öz bir görüşme ile adresi aldım.

Firmayı internette aradığımda web sayfasınının görüntüsü fena değildi. Yabancı menşeeli bir firma, antiaging saçmalıkları, 

Neyse Allah internetten ve google dan razı olsun. Bu firmanın ilanlarına giden kişilerin yazdıklarını sistemde okudum. Tam bir kandırmacaymış. Bin bir ümitle oraya gidenlere bir şeyler satmaya çalışma, saamdet zincirinin değişik bir formatı şeklinde sunumlar yapmışlar. Neyse size bu yorumları okuduğum bir iki yerin linkini koyuyorum arkadaşlar sizde okuyup iş arıyorsanız en azından Unicity tuzağına düşmezsiniz.İş arayan insanların umutlarını sömürüp ceplerindeki bir kaç kuruşa göz koyan bu tarz şirketlerin ilanlarının,  Kariyer Merkezi, Yenibiriş gibi firmalar tarafından
yasaklanmamasınıda şiddetle kınıyorum.

Sevgilerimle

Güzarman

PS: Bu arada memurlar net, ekşi sözlükte deneyimlerini paylaşan arkadaşlarada teşekkür ediyorum. Onların sayesinde taa kadıköye kadar gidip yol parası harcamadığım, sinirlerim bozulmadı, zamanımdan olmadım ve şu anda bu yazıyı yazabildim. Çok sağolun arkadaşlar

ilan mağdurları

ilan mağdurları2

ilan mağdurları3

Posted in Etiketler: , |

0 Kişi Yorum Yaptı :

Hürriyet