Dijitürk Sinirlerinize Dokunur

Tek kelimeyle kafayı yedirdiler bana. Bu gün sonunda dijitürkle 6 yıl süren beraberliğimizi sonlandırmaya karar verdim. 





Saat akşam beş sıralarında başlayan telefon konuşmamız akşam 6 yı geçe kadar devam etti. 7 call center elemanına gayet açık ve net şekilde dijitürkten tamamen çıkmak istediğimi bildirmeme rağmen nur hanımla başlayan güzel telefon konuşması aradaki 5 elamanıda sayarsak özlem denen kadının beni çıldırtmasıyla son buldu. İkinci kez kez aramamın sonucunda tamammı üyeliğim tamamen iptal edildi değilmi, kartı teslim ediyorum kutu sözleşme gereği bende kalıyor vb. onaylatma cümlelerinide alarak (bu arada gözüm dönmüş telefonda çığlıklarım yankılanıyor, kalbim sıkışmış, bir şekilde üyeliğim tamamen iptal edildiği teyidini aldım. 

İnsanlıktan çıkmış bir şekilde kafayı yememe neden olan kayıtsız aptalca tutum ve yaklaşımları sonucunda en sonunda Allah belalarını versin dediğim noktaya geldi ve  Allahınızı severseniz üyeliğimi iptal edin çığlıklarıyla son buldu. 

Allahlarından bulsunlar diyorum bu ülkede adalete ulaşmak kolay olsaydı da keşke bu insafsızların yaptıklarının bize verdikleri zararların bedelini ödetebilseydik. 

0 Kişi Yorum Yaptı :

Hürriyet