Tristar Tr -34 Mini Uydu Alıcısından Çok Şikayet Var

Evet arkadaşlar, digitürkten  kurtulma hikayemin inşallah son aşamasına geldim. Bu gün götürüp digitürk kartını yetkili bayiye teslim ettim. O kadar sıtkım sıyrıldı ki bir sorun çıkmaz değilmi artık bütün bağlantımız bitti değilmi diye sorarak arkadaşları bayağı taciz ettim.
Bu arada kutusu bize ait ama elbetteki öyle kolay kolay uyduya uyarlayamıyormuşsunuz. İnternette araştırdım, yok yetkili bayiye gidip yazılım yükletcekmişiz, yok bunun için kimisi para alıyormuş, veya digitürkü arayıp türksat uydusu için sinyal alıyormuşuz vs. vs. vs. 
Uzun lafın kısası kutuyu alıp ..... diyesiniz geliyor. 
Bir daha uğraşmak istemediğim için yeni uydu alıcısı araştırmaya başladım. Elektronikçi amcam 60 tl kutu ücreti 30 işçilik deyince işimiz sevgili google gönüllülerine kaldı başladım araştırmaya.  
Televizyonda gördüğüm mini uydu alıcısı TRİSTAR TR -34 ü araştırdım, bir dokun bin ahhh işt misali herkes şikayetçi.
Gelen cihazın bozuk çıkmasımı dersin, kumandanın çalışmaması mı dersin, bir türlü aldıkları malı iade edemeyenler mi dersin kısaca uzak durun derim. 
Büyük televizyon kanallarının bu işe alet olmasıda ayrıca tartışmaya değer bi konu. 
Burada şikayetlerin bir kısmını bulabilirsiniz. 
Aman siz siz olun araştırmadan televizyondan bir şey almayın.

Sevgiler 

Güzarman

Posted in Etiketler: , |

0 Kişi Yorum Yaptı :

Hürriyet