TROPİKAL BANYOLAR


Güz'ün sözü:
Erkekler: Tıpkı köpekler gibidir, duşta bile işeyerek alanlarını belirlerler.
Kadınlar: Kocalarından önce işeyerek ilk kirleten olmak isterler.
Güzarman.
(Sex and City’den ilham aldımJ )

Aslında geçmişinde hamam bulunan bir kültüre göre oldukça zevksiz banyolarımız var. Nedense tüm mütahitler banyoların sadece musluk, duşakabin ve fayanstan ibaret olduğunu düşünürler. Bundan oldukça muzdaribim.

Yaşadığım ev kendime ait değil, bu yüzden banyomda pek fazla bir değişiklik yapamıyorum.
Hatta bir çivi bile çakmadım desem yeridir. Çünkü ben çakarsam benden sonra gelecek kiracının zevkine uymayabilir, oda bir tane çakar ve böylece zavallı duvarlar rezalet bir hal alır.

Neyse sadece göz zevkimi tatmin etmek için tropikal banyo fotoğrafları buldum. En azından evinde değişiklik yapma imkanı olanlar bunlardan ilham alabilir.
Bu evimde küvetim yok. Daha öncesinde dubleks bir evde oturuyordum. Hem alt katımda hem de üst katında küvetim vardı.

Bu günlerde canım oldukça sıkkın arkadaşlar. Her geçen gün durumumuz sanki daha kötüye gidiyormuş gibi hissediyorum. Tamam öncesinde de çok ahım şahım bir hayatım yoktu. Ama işten ayrıldıktan sonra sanki her şey daha kötüye gidiyormuş gibi hissediyorum.

Neyse canınızı sıkmayayım. Siz fotoğrafların keyfini çıkarın. Bende gidip bir duş alayım. Sizde durumlar nasıl ?
Güzarman



























































































Posted in Etiketler: , , |

2 Kişi Yorum Yaptı :

  1. Adsız Says:

    Evim var allah sizlerede nasip etsin ama cepte para olmadığı için bende banyoma bir çivi bile çakamıyorum.....
    dekarasyon programlarını izleyip izleyip krize giriyorum al işte bir sürü güzel banyo..yarama tuz bastın valla başka bişey değil

  2. Güzarman Says:

    Umarım bolca paran olur, sende gönlünden geçenleri yapabilirsin, napalım bizde böyle fotoğraflarla avunuruz artık

Hürriyet