HAYALLERİM, AŞKIM VE TOSKANA EVLERİ

Birkaç yıl önce bir film kiraladım. Adı “UNDER THE TOSCUN SUN” idi. Türkçeye Kızgın Güneş adı ile çevrilmiş. Neden orijinal isimleriyle çevirmediklerini pek anlamam. Neyse uzun lafın kısası oldukça romantik bir filmdi..

Filmde eşi tarafından aldatılan bir kadının Toskana’ya giderek orada bir ev alması ve hayatının aşkını ve güzel dostlar ile dolu yeni bir yaşama başlamasını anlatıyordu. Çok ilham verici bildiğimiz şu kadınca kaçışlarımıza yataklık edecek çok güzel bir film. Mutlaka izlemenizi tavsiye ederim. Film ile ilgili detaylı bilgiyi bilahare yazarım.

Lafı çok uzatmayacağım. Ben bu film sayesinde Toskana’ya aşık oldum diyebilirim. Ve Toskana evlerine tabi.

Uçsuz bucaksız yeşil tepeler, tarlalar, harika bir şarap ve yüzyıllık ağaçların gölgesinde dinlendiğimi hayal ettiğim evlerden birkaç örnek.

Şu benim trilyonlarım geldiğinde (trilyon hikayemi bilmiyorsanız para ile ilgili yazılarımı okuyun) ilk yapacağım işlerden birisi oradan bir ev almak olacak. Baktım alamıyorum, bu durumda mutlaka her yaz oraya tatile gideceğim. Hem de aşağıdaki evlerden birisine.

Size de tavsiye ederim.

Güzarman

























































Posted in Etiketler: , , |

0 Kişi Yorum Yaptı :

Hürriyet