ERKEKLER KADINLARDAN NE İSTER?


Sanırım Hürriyet gazetesinde yayınlanmıştı, ben de onların istediklerine kısa cevaplar verdim.

Hayatım ne istiyorsanız daha çooook beklersiniz.



İşte erkeklerin ağzından ne istedikleri: Ve çok beklersiniz cevaplarım:)
• Evimizde kaldığınızda gömleğimizi ya da tişörtümüzü giymeniz çok hoşumuza gider ama sizi bütün gün onunla görmek bize hiç ama hiç seksi gelmez!

Bak bu konuda yorum yapamayacağım. Benim kombinezonum ve jartiyerimde sana hiç yakışmıyor zaten.

• Mum ışığı eşliğinde yenilen romantik akşam yemekleri sizin için! Bu tarz sürprizlerinizden hoşlanmıyor değiliz ve eşlik ediyoruz, ancak bizler birlikte yemek hazırlamaktan ya da ocak başı gibi daha rahat edebildiğimiz, kanıksadığımız lezzetleri tadabileceğimiz mekanlardan daha büyük keyif alıyoruz. Buna fasıl gecelerini ya da özel temalı eğlenceli geceleri de ekleyebiliriz.

Çok doğru, evrimleştiğiniz ilk günden itibaren sürü psikolojisindesiniz. Çılgınca takip ettiğiniz futbol maçları birlikte avlandığınız dönemden kalma ilkel bir içgüdü.
İki kişilik yemekler sizin için konuşacak bir şey bulamadığınız hayal gücünüz de az çalıştığı için oldukça sıkıcı.



• Erkeklerin bir araya geldiklerinde sadece seksten ve spordan bahsettikleri artık bir şehir efsanesi halini aldı... Oysa doğru değil! Bir araya geldiğimizde sizlerden hiçbir farkımız yok. Konuştuğumuz konularsa iş, kazanç, teknoloji, gelecek planlarımız, şaşıracaksınız belki ama izlediğimiz film ve diziler, arkadaşlarımızın nerede ve ne yaptıklarıyla sınırlı.

Sen bunu benim külahıma anlat. Bu arada dedikodu konusunu bize malediyorsunuz ama biz biliyoruz ki dedikodunun allahını siz yapıyorsunuz. Kim nerede kiminle, hatun nasıldı, arkadaş nasıl da patronun karşısında bok gibi kaldı, kim kimin eşiyle ne iş pişirmiş, kimin altında ne araba varmış, bu arabayı o kazançla nasıl almış.

• Arabayla, motosikletle, otobüsle ya da uçakla... Ulaşım tarzının hiçbir önemi yok! Bizler seyahat programına hakim olmayı severiz. Kabul edin, sütün aksiliklerimize rağmen tatilde keyifliyizdir. İnisiyatifi bize bırakın...

Hımm doğru, genelde diyaloglar şöyledir sayın tatile hakim bey:
-Jülide şortumu almadın mı, ama bu denizde hemen kurumuyor
-Jülide şapkam nerede onu valize koymuştum. (evet valiz hazırlama mantığın şapkanın yerini tahmin etmekten ibaret olduğu için…….)
-AAA ben bu oteli 5 yıldızlı sanıyordum, nasıl yani, çarşaflar her gün değişmiyor mu? Senin gördüğün o yıldızlar otel rezervayonun yaparken izlediğin maç skorları olmasın canım. Hayır değiştirmiyorlar. İşte bu yüzden sen o kirli çarşaflarda yatacaksın. Ben de her ihtimale karşı getirdiğim temiz çarşafta. CE-ZA-LI-SIN…




• Önemli soruları keyifli anlarımızda sormanızda fayda var! Maçtan önce, içkiliyken ya da yatmadan önce değil!

Sonuç çok fark ederdi sanki! İşiniz dışında kalan hayatınız da akvaryumdaki balık gibisiniz.
-aşkım musluk bozuk, tamir eder misin?
-haa, ne, tamam, gluck gluck, noluyor?
-Hiç evimizi su bastı, tahmin et neden! Hayatım bu hızla düşünürsen, yakında evinde boğularak ölen tek çift olacağız. Adama bak sanki 500 milyarlık soruyu sorduk.


• Kabul edin! Mutlaka erkek erkeğe geçireceğimiz zamanlar da olmalı. Halı saha maçları, lig karşılaşmaları, kulüp toplantıları, turnuvalar, araba bakımı yaptırmak gibi... Tüm bunlara iştirak etmek için erkek dünyasına yakın durmanız ve surat asmamanız gerekiyor. Tercih sizin!

Hııı hııı, sürü psikolojisi, ilkel çağlar, avlanma, sana bir şey hatırlatıyor mu?


Neyse devamını sonra getiririm. Çabuk sıkılıyorum ben.

Sevgiyle Kalın

Posted in Etiketler: , , |

0 Kişi Yorum Yaptı :

Hürriyet