PASİFLORA KOCAM!


Bazen kocalarınız da sizi delirtmiyor mu? Ben kocama bir isim taktım. Adı Pasiflora. Çıktığımız ilk günden itibaren ondan istediğim her şeye hııhııı… evet… der. Onun istediğim şeyi yapacağına inanırım. Ama asla değişmez. Şu on yıla yaklaşan sürede onda değiştiremediğim o kadar çok şey var ki.

Sayalım bakalım:

  • Asla çoraplarını kirli sepetine atmaz.
  • Asla ev işlerinde yardımcı olmaz. Hatta o kadarki bir süre evi 1 ay kadar ne sildim ne temizledim. Gördüğüm kadarıyla hayatından oldukça memnundu. Çünkü ben temizlik yapmaya başladığımda tutan feminist kadın (bu sadece bir terim, uyduğu için kullandım. Çünkü ben yerel düşüncenin aksine kadınların erkeklere hizmetçi olarak gönderilmediğine inanıyorum. Bu konuda ki düşüncelerimi bilahare yazacağım zaten) triplerim tutmadığı için halinden çok memnundu.
  • Asla içtiği kola kutularını kaldırmaz. (yatağımızın başucunda, mutfakta, çalışma masamızda, bilumum her yerde boş kola kutularını görebilirsiniz. Hatta o kadarki bu güne kadar içtiği kolaları peş peşe dizsek dünyanın çevresini bir kez dolaşırdı.)
  • Asla ev anahtarını yanında taşımaz. Zili çalar ve benim her seferinde ona kapıyı açmam gerekir. (Bu yüzden bir gün anahtarımı unutup birkaç gün tatile gitmek istiyorum, böylece kapıda kalırsa anahtarını yanına alması gerektiğini öğrenir.)

Her zaman söylediği ama asla yapmadığı şeylerden bir kaçı. Devamını sonra getiririm.

Posted in Etiketler: , |

1 Kişi Yorum Yaptı :

  1. Adsız Says:

    süper ya çok güldüm özellikle su ilkellik konusuna

Hürriyet