ERKEKLER NE İSTER -2


Güz'ün Sözü: Erkeklerin yaşlandıkça ruhu değil, sadece prostatı büyür!

Güzarman



• Sabah seksi çok hoşumuza gidiyor. Güne daha zinde başlamış oluyoruz.

Tabi canlarım, emrine amade 24 saat çalışan “sex machine” ile evlendin. Keçi gibi inatçı çocuklarınla uğraştıktan sonra, işten geldiğimde miden için açık büfe restoran karın şimdi sana açık büfe seks fantezilerini sunacak. Yanına bir de sarışın istermisin. Kadın budu, dilber dudağı. Köralasıa adam, bende sabah uyandığımda yanımda Danny De Vito değil, Hugh Jakman veya Johnny Deep istiyorum



• Ereksiyon olamayan bir erkeğe söylenmemesi gereken sözler var! 'Endişelenme, hiç önemli değil. Herkesin başına gelebilir', 'Büyük ihtimalle stresli ve yorgunsun' ya da 'Sana sanmak bile bana yeter' gibi... Bu bizler için fiziksel olduğu kadar bir kişilik sorunudur.


Sizin ne kişilik sorunu değil ki? Fenerbahçe Galatasaray skoru bile ereksiyon olmanızı engelledikten sonra.



• İlişkilerimizin ciddileşmesi ya da evlilik kararı almamız; aslında nasıl bir anne olacağınızı zihnimizde şekillendirmemizle gerçekleşir. Birçoğumuz da iyi ya da kötü kendi annemizi rol model olarak alırız.

Hııı o yüzden hala ağzınıza yemek vermemiz, çoraplarınızı bulmamız, donunuzu yıkamamız, arkanızı toplamamız gerekiyor. Bi altınızdan almadığımız kalıyor. Birde güçlü erkek modunda dolanıyorsunuz. Yesinler.

Evet 40 yaşına gelseniz bile onun küçük şirin oğlusunuz. Biz olmasak açlıktan ölürsünüz beee, evsizlerden farkınız kalmaz.



• Erkeğin kalbine giden yol mideden geçtiği kadar bizi güldürebilmekten de geçer. Birçoğumuz çocuk ruhlu olduğumuzu kabul ederiz... Siz de bunu artık kabul etseniz çok iyi olur!

Tatlım, yukarıda da dediğim gibi, emrine amade 24 saat açık büfe;
Mutfakta Emine Beder,
Yatakta Sharon Stone
Komedide Gürsel Birsel!

Biliyormusun ben sıkıldım, Gİ-Dİ-YOO-RUM

Ne ama Müjgan ben sadece Hürriyet’te okumuştum, o açıdan

Açıların senin olsun Tatlım, yuvarlaklar ve köşelerden başka bir şey bilmiyorsun zaten,
Ben 360 derece becerikliyim,Öptüm bye bye

Posted in Etiketler: , , |

0 Kişi Yorum Yaptı :

Hürriyet