O ZAMAN HEPİMİZ BİRER İNEK ALALIM

Arkadaşlar, eskiden leman mı, lemanyak mı hatırlayamadım şimdi .... Lale ödülleri dağıtırdı, bu seneki ödülü Ağaoğluna mı versek ne.


Güzün Teklifi; Ağaoğlunu Pegasusla Japonya'ya gönderelim : )

Güzarman


Ağaoğlu Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Ali Ağaoğlu, Türkiye'nin enerji ihtiyacı olduğunu belirterek yeni enerjilere karşı çıkanları ilginç sözlerle eleştirdi

OZAMAN HEPİMİZ BİRER İNEK ALALIM"



Yenilenebilir enerji konusunda Türkiye'de halkın yanlış bilgilendirildiğini belirten Ağaoğlu,

 "Bilinçli bilinçsiz televizyonda birçok yeşil programlar yapılıyor. Geçen gün bir TV kanalında, benim de dostum, arkadaşım o programı yapan, RES'e karşı HES'e karşı, nükleere karşı, doğalgaza karşı...
Kardeşim gelişmişliğin bir göstergesi de enerji tüketimidir. Türkiye de gelişiyor, büyümesi lazım.

RES'e, HES'e karşısın o zaman sen o TV yayınını yaparken bile ciddi enerji harcıyorsun.

Dedim ki, 'bir kamyon tezek gönderin, kapısına dökün', Anadolu'da hala birçok yerde enerjisini bugün tezekten sağlıyorlar. Bunu yapma, onu yapma, ne yapacaksın? O zaman enerji de kullanmayalım, hepimiz bir tane inek alalım, enerjimizi tezekten sağlayalım"


(Orjinal haberin tamamı için tıklayınız

0 Kişi Yorum Yaptı :

Hürriyet