Deli Kadın

Yazacak bir şey bulamıyorum, bazen kalbim sıkışıyor, canım sıkkın. İnsan ruhunu ne kadar açabilirki hiç tanımadığı insanlara.
Yazacak bir şey bulamıyorum, işşizlikten fena gına geldi, babam felç oldu yatıyor, ben yazacak bir şey bulamıyorum.
Terbiyesiz bir kadın tarafından hırpalandı ruhum, öfkem çoktan geçti bile, beynimde pis, iğrenç laflarının yankıları kaldı.
Kafam hiç gerçekleştirmeyeceğim binlerce projelerle dolu, ruhum tembelliğin taaa dibinee vurdu.
Kuracak hayal kalmadı beynimde, hiç susmayan zihnim deli ediyor beni. Çaresizlik kapladı tüm bedenimi. Sıkıştım kaldım bu dünyada.


Güzarman

2 Kişi Yorum Yaptı :

  1. Unknown Says:

    Acı çekmek...alimler acıyı armağan olarak görürmüş.gece gece zırvalayasım geldi.baban için şifa diliyorum.sevgiler.

  2. Güzarman Says:

    Teşekkur ederim, en güzel geceleri zirvalanir, bir buçuk aya kalmadan kaybettim babami, yüzünde bir gülümseme vardi öldügünde, artık cocuk olmadığımı büyüdüğümü anladım nihayatinde 22 temmuz 2011 de

Hürriyet