I WILL NEVER FORGET YOU MJ

Seni hiç kimse hayranlarından fazla sevemez. Hatta ailen bile.Çünkü bizim senden hiç bir çıkarımız yoktu. Albümlerini aldık, şarkıların dinledik.
Sen en narin ama sahnede en güçlü olandın. Kalbimiz hala acıyor. Senin en güzel fotolarını koyuyuyorum. Çünkü hafızamda her zaman kalbimizi çarptıran, bizi çıldırtan Michael'sın.
Asla o kötü resimlerine bakmadım. Sen benim içimdeki güzellikleri uyandıransın. Senin dünya çocuklarına yaptığın yardımları gördüğümde önemsemeye başladım insanları.

İlk senin sayende topluma hizmet vermeyi öğrendim. Kim ne derse desin, senin gerçek hayranların SENİ ÇOOOK SEVİYOOOR. VE SENİ HEP AŞAGIDAKİ RESİMLERDE OLDUĞU GİBİ HATIRLAYACAK.

I WILL NEVER FORGET YOUR AVESOME DANCE PERFORMANCE AND YOUR PERFECT SONGS. A PART OF ME DIED.






Posted in Etiketler: , |

0 Kişi Yorum Yaptı :

Hürriyet