Kristal Kafataslarının Sırrı Nedir? Hayatın Şifreleri'nde Yine Cevabı Alamadık

Daha öncede yazmıştım. Hayatın Şifreleri Programının formatı gittikçe Sadettin Teksoy programlarına dönüyor. Ömer Çelakıl'ı beğenirim. Araştırmaları, çıkardığı sonuçlar her zaman ilgimi çekmiştir. Ancak son günlerde programına çok sayıda konuk alıyor, programda bir fikir ortaya atılıyor, kimse kimseyi doğru düzgün konuşturmadan konuyla ilgili doğru düzgün bilgi sahibi olamadan programın bittiğini farkediyorum. Bir de kelalaka konukları yok mu? Pes dedirtiyor doğrusu. Neyse bu programda "kristal kafalar" ile ilgili bir bölüm vardı. Tabi korku ve merak uyandıran seslendirmeyle sunulan kısa tanıtım jeneriğinden sonra yapılan tartışmalar yada tartışamamalar sonucunda yine konuyla ilgili pek bir şey öğrenemedik.





Youtube sağolsun, kısa bir tanıtım videosu buldum. Bu videodaki tartışmaya açık konuda elbette klasik evrim teorisi karşıtları tarafından kanıt niteliğinde bir dökümanmış gibi sunulması. Ben o kısmı çok kaale almadım.
Buradaki en temel soru şu; eğer yapılan  karbon testleri doğru ise ve gerçekten bu kafataslarının yaşı 14.000 yıl önceye dayanıyorsa;
 hangi teknoloji ile imal edildiler,
bunu yapan kişi müthiş bir zanaatkar hatta sanatçıymış diyebiliriz.
Elbette her şey bakış açınıza göre değişir.
Evrim karşıtı iseniz bu kalıntıları evrim karşıtı olarak
Uzaylılara inanıyorsanız, uzaylı atalarımızın dünyaya getirdiği bir kanıt olarak,
yada benim gibi, bir şekilde o dönemde maya uygarlığının gayet insani yeteneklerini ve zekalarını kullanarak yaptıkları bir obje olarak görebilirsiniz.

Sevgilerimle

Güzarman

Posted in Etiketler: , , |

2 Kişi Yorum Yaptı :

  1. Adsız Says:

    Kristal Kafataslarını ilk kez 7.11.2011 sabahı National Geographic Kanalında gördüm. Bu kafataslarının nasıl yapıldığından daha ilginç olanı, bu kafataslarının bilgisayar benzeri
    işlevlere sahip olmasından söz edilmesiydi.Amerika'lılar bunların ilkel toplumlarda işkence ile bu hale getirilmiş kafatasları oldugunu düşünmüşler bir zamanlar, biz de hemen evrim teorisine karşı kullanıvermişiz. Günümüz insanları olarak inanılır gibi değiliz.

  2. Güzarman Says:

    Bende nationalda izlemiştim. Son derece güzel bir belgeseldi. Tabi doğal olarak her kesim kendine göre yontuyor.Uzay konusuna ilgisi olnlar uzaylı ziyaretlerine bağlıyor, kimi kel alaka darvinizm karşıtı olarak yorumluyor. Bence konunun çözümünü bilime bırakmakta fayda var.

Hürriyet