Veysi Kurt Depremi Önceden Tahmin Ediyor mu?

Merhaba arkadaşlar, bir süredir Veysi Kurt Beyin web sayfasını takip ediyorum. Van depremi öncesinde yaptığı deprem tahmininin tuttuğuna inanıyorum. Kendisi teknik okul mezunu ve yaptığı bir cihazla depremi önceden tahmin ettiğini ileri sürüyor. Daha önce bir televizyon progmarında kendisini görmüş ve web sayfasına bakmıştım. Yaptığı deprem tahminlerinin minimum oranlarda tuttuğunu görüyorum. Hatta bu akşam yerel bir kanal olan astv kanalı, sanırım bursanın yerel bir kanalı, alt yazı geçti. Bu alt yazıda Ahmet Mete Işıkkara hocamızın Balıkesir, gemlik civarında olası bir deprem ihtimalinden bahsediyordu. Bu yazı öncesinde dün Veysi Bey'in web sayfasında bu öngörü çoktan yazılmıştı. Hatta endonezya civarında depremden de bahsediyordu.



Kendisinin üslubunu çözmek biraz zaman alsada ben Veysi Bey'in yapmış olduğu bu cihazın isabetli tahminlerde bulunduğunu düşünüyorum. Artık her gün mutlaka web sayfasına girip yazdığı tahminleri okuyorum. Web sayfasına girdiğinizde Anasayfa da hemen gün gün kendisinin tahminlerini bulabilirsiniz. Tamam bu işin eğitimini almamış bir kişi olabilir ancak kendisinin yapmış olduğu bu cihazı en azından uzmanlar bir incelese, bir süre analiz edip verilerini değerlendirseler ne güzel olur.

Veysi Kurt Deprem Tahminleri İçin Tıklayınız

Sevgilerimle

Güzarman

0 Kişi Yorum Yaptı :

Hürriyet