EVKUR la Ev Kurma!

Bak şimdi reklamlarda gördüm de yine sinirlendim. Evkur la ev kurmayın kardeşim, ben bulaşık makinemi ev kurdan almıştım, şişlide mağazaya girip sevimli satıcı kızın harika satış teknikleri sonucu makinayı almaya ikna oldum. Kız harbiden harikaydı, tam satışçı.
Neyse o görevini yaptı, ödeme için aşağıya inmemiz gerektiği söylendi, yaklaşık 20 dakika boyunca kuyrukta bekledik, e haklısın salaklık bizde değilmi, bırak git kardeşim, yok gitmedik. Sıra bana geldi, paramı hemenceciiiik kredi kartımdan çekiverdiler, ama fatura işlemleri için yan gişede oturan arkadaşdan bir şeyler  gelmesi mi ne gerekiyordu, saçma sapan bir düzen işte, neyse beklemeye devam ettik.
Bir 20 dakikadan fazla da böyle oyalandık. Tabi sonunda tepem attı, hemde ne atma, homurdanmalarım kızgın söylenmelere döndü, sonunda müdürünüzle görüşmek istiyorumlara kadar geldi dayandı, tabi müdür bey-bayan için yukarı çıkmamız söylendi, çıktık, bir on dakikada öyle bekledik. E gidemiyorsun tabi çünkü parayı çekme işini hemen hallettiler ama iş faturamıdır nedir diğer konulara gelince beklemeye alındık.

Sonunda bana müdür diye 20lerinde bir kızcağız gönderdiler. E olsun, derdimi anlattım, sorunu söyledim, gayet güzel dinledi, dinledi, dinledi,
ve bana klişe klişe, gecikmeden dolayı özür dilediğini ama biraz daha beklememiz gerektiğini söyledi. Sonrada bana dönüp
-size yardımcı olabildim mi demezmi

bende teller koptu tabi, sonrasını hatırlamıyorum, yanımdaki yeğenim anlatmıştı.

-yardımcı olmakmı yardımcı olmakmı diye başlayıp kızın bana tüm söylediklerini aynen taklid edip sonra da mağazadan çıkmışım.

Ev kurdan ki o zamanlar şişlide oturuyordum, makinanın gelmesi 3 gün sürdü, paket maket hak getire çevresini bir naylonla sarmışlar bir iki adam çıkardı bıraktı gitti. Teknik servis gelip kuracakmış. E tamam dedim, neyse onlarda bir gün sonra mı ne geldi, veeee poşeti açtılar

ne mi oldu,
makinanın içi ıslak, içinde bir paket sigara küflenmiş orada duruyor, nasıl mı çözdük, valla kardeşim ne siz sorun ne ben söyleyeyim ama iflahımı kestiler.

Bi dahada tövbe dedim valla, EVKUR MU, aman ha

Ama makinam Siemens, ben memnunum, hatta çamaşır makinemde Siemens, ama onu kendi mağazasından almıştım. E ders oldu tabii bi daha markaların kendi bayilerinde şaşmam

Güzarman

0 Kişi Yorum Yaptı :

Hürriyet