MİKROKOSMOZ, AŞK BUDUR

Güzün Sözü:
Kadın: Tatlım Mikrokozmosdaki sümüklüböcek kadar ön sevişme öğren yeter, o zaman neden çiçek almıyorsun diye başının etini yemezdim :)  :)
Erkek: Tanrım ! Sen yine hangi salak pembe diziyi izledin.

Tanrım,

Aşk, aşk, aşk, havada aşk kokusu var, ne kadar muhteşem, ne kadar olağanüstü bir güzellik,
Tanrım sen mükemmelsin,

Güzarman

Ps:Mutlaka sesli izleyin, yoksa bir esprisi kalmıyor

1 Kişi Yorum Yaptı :

  1. Adsız Says:

    offfffffffff yaaaaaaaaaaa böcükler kadar olamıyoruzzzz........

    önceleri dibimde dolaşıp deliler gibi aşk mesajları çeken beni kaybetmekten ödü kopan adam gitti 11 yıl sonunda elimde kalan evrim geçirmiş bir kaplumbağa kaldı...
    ne oluyorda insanlar bu kadar değişiyor anlayamıyorum ...tamam 2 çocuğumuz oldu ev panayır yeri gibi ama akşam oluyorda kalıyoruz ya başbaşa tık yok..zili olsa basacam köküne kadar kimse varmııııııı evdemisin diye...ya elinde bilgisayarı tık tık allah tık yada gürleyen nağmeler yükseliyor yattığı yerden...öyle çok horluyor ki yanında bebeğimiz kendini parçalıyor ağlamaktan gık demiyor adam hiç duymuyor.yatağımız genelde tekvando şampiyonası arenası gibi o horluyor ben basıyorum tekmeyi ama gene tık yok....
    aşkın ömrü var kardeşim aşkın ömrü en fazla 1 yıl.sonrasında yok öyle deli gibi sevmeler falan...sonrasında bağımlılık ve sorumluluklar var alışkanlıklardan ibaret herşey..

    var diyenede inanmam kandıramazsınız beni

Hürriyet