Hakkımda

Hakkımda




30 larını aşmış, çalışmaktan yorulmuş, istifasını verdikten sonra evde krizler geçiren, yıllardır meditasyon denemelerinde uyuyakalan bir kadınım. Kendimle sorunum var, sizinle yok, çünkü zaten buralarda değilsiniz. Kendim yazıyor kendim okuyorum, blog konusunda acemiyim, yazmaktan sıkılıyorum, dolayısıyla nadir yazı yazıyorum. Hayvanları seviyorum, kocamıda bilahare, şu sıralar nasıl para kazanırım diye deli deli düşünüyorum, her gün hayalimde köşeye üç kuruş koyuyorum, bu sayede 40 yaşıma geldiğimde tam 2.000.000 YTL yani 2 trilyon, param olacağına inanıyorum. Kazanacağım parayla denize nazır, koca bahçeli bir evde oturduğumu hayal ediyorum. Aslında gerçekle düşü ayırdemediğimi bikinilerimi giyip, salonda halının üstünde yüzmeye başladığımda farkettim. guzarman.wordpress.com da da bu yazıların aynısını görebileceksiniz. Neyse sıkıldım ben gidiyorum.

Posted in Etiketler: , |

0 Kişi Yorum Yaptı :

Hürriyet