Küf Project

Çok güldüm dün.

Kanal D de haberlerde izledim, meğer Ankara'daki tuvalet eylemini yapan çoçukların ilk projesi değilmiş bu. İşin aslı böyle bir grup olduğunu duyunca şaşırdım, daha önce Tosun Paşa eylemi yapmışlar, koptum.
Aslında birazda endişelenmedim değil bu gençler adına.
Niye mi ? Açıklayacağım;

Ben özallı dönemde büyüdüm, hani şu sabah yataktan kalkar kalmaz zam haberlerini aldığımız zamanlar, semranın papatça çiçekleri, davulcu damat asım vb.
Neyse, anap 2 dönem üst üsde hükümet olmuşdu, iyimidir kötümüdür tarih gösterir, ama ben bu zamlar yüzünden fena takıktım Anap'a. E malum, dar gelirli bir ailenin çocuğu olarak büyüyünce, bakkala yazdırdığımız veresiyelerin durduk yerde borsa gibi yükselmesi fena halde canını sıkıyor insanın.
-ya naptın ibrahim amca yaaa, hani dün zeytin, peynir borcumuz 10 liraydı ne zaman çıktı bu 30'a yaaa, ben anneme nasıl diycem
türünden diyaloglar zamanı yani

neyse uzatmayayım, tüm bunlara rağmen o dönem politikacıların çoğunu tasvip etmesemde (beyaz güvercinim rahmetli  Karaoğlan Ecevit hariç ) Demirel'in, Özal'ın hatta ve hatta eski refah yeni saat partili Erbakan'ın espri anlayışı vardı. Onlar her tiye alınmalara, karikatürlere ses çıkartmaz güler geçerlerdi,

Sevgili Levent Kırca'nın hükümete yönelik tüm eleştirel esprileri sorun olmazdı.  Farkındaysanız son 10 yıldır böyle program yapan pek komedyen yok,

Neyse devir birazda içten içe hepimizin korktuğu bir dönem,

Neyse bu çocuklar adına korktum, neme lazım 3 kişi birayaya geldiler diye çete kurmaktan, eskaza ergenekona balyoz olmaktan  falan diye tutuklanırlarsa yazık olur valla.

PAC-MAN from KÜF Project on Vimeo.



Video çalışmaları hiç fena değil, facebookda da ufak çapta hayran toplamışlar,
Bu arada geçenlerde Amerikan komedyenlerinden David Letterman da idi galiba, Al Gore çıkmıştı, hani şu İngiltere'nin eski başbakanı, adamcağız bir iki yumurtalı protesto nedeniyle kitap imza gününü iptal etmek zorunda kaldığını anlatırken gülüyordu.
Acaba Amerika'nın özenilecek şeyleri konusunda hata mı yapıyoruz.

Neyse siyaseti sevmesemde, siyasetçilerin biraz eleştiriye, espriye açık olmasını talep edecek kadar demokratik bir ülkede yaşıyoruz sanıyorum.

KÜF PROJECT

0 Kişi Yorum Yaptı :

Hürriyet