Maranki'den 10 Yaş Gençleşme İksiri

Çok sevimli bir adam bu Ahmet Maranki, babacan ve sevimli hali insana güven veriyor.
Sanırım onunla birlikte annelerimiz dahil hepimiz tekrar  back to the nature hallerine döndük.

Valla ben daha yapmadım, ama en kısa zamanda yapmayı hedefliyorum, denediğimde sizinle sonuçlarını paylaşırım.
Deneyen varsa şahsen sonuçlarını duymak isterim.

10 Yaş Gençleşme İksiri

5 adet orta boy havuç
5 adet orta boy kırmızı pancar
Birkaç yaprak lahana
Birkaç dal maydanoz
1 küçük yarım elma
1 tatlı kaşığı zeytinyapı

Havuç, pancar, lahana, maydanoz ve elma bir meyve sıkacağında karıştırılıp sıkılacak. İçine çok çok az zeytinyağı eklenecek. Herkes kilo durumuna göre zeytinyağını ekleyebilir dedi.
Yağın görevi bu karışımın birbirirnin içinde çözelmesini kolaylaştırmak ve vücudun toksin atmasına yardımcı olmak.
Her gün sabahları aç karnına bir bardak içilecek.
Aslında bu saydığımız malzemelerden her gün birtane sıkılacak denildi. Toplamda yedi gün boyunca bu kür uygulanacak.
Değişen zamanlarda içine roka, ıspanak vb. malzemeler eklenebilir dedi.
Bu kür sırasında sadece et, tavuz, balık ve süt ürünleri tüketilmeyecek. Onun dışında her türlü meyve ve sebzeyi yiyebilirsiniz.

Ha bir de son gününde ki dolunayın olduğu zamana geliyor muş:) son gecesinde yatmadan evvel bir bardığın dibinde olacak kadar azıcık  150gr.  kadar zeytinyağının içine limon damlatıp için dedi.

Aslında bu kürü aralıklarla istediğiniz kadar yapabilirsiniz dedi. Ama minimum bir hafta boyunca şaşmadan denemekte fayda varmış.

Valla ben elçiyim, elçiye zeval olmaz, sonra bana dönüp yok gençleşmedim, hani teenager olacaktım vb. itirazlarla bana hiç gelmeyin.

Hadi bakalım iyi kürler.

Güzarman

Posted in Etiketler: , |

0 Kişi Yorum Yaptı :

Hürriyet