Meyve Maskeleriyle Cildiniz Güzelleşsin

Tüm ergenlik dönemimde krem, maske nedir bilmeden büyüdüm. Arkadaşlarımın çoğu ergenlik sivilceleriyle boğuşurken benim pürüzsüz bir cildim vardı. Sınıftaki erkek arkadaşlarımdan birisi bir gün gelip bana yüzüm için ne kullandığımı sordu.(O zamanlar tostombul kilolu bir kızdım bu arada)
Harika bir cildim, çok güzel uzun sarı saçlarım vardı. Neyse ona verdiğim tek cevap,
-valla hacışakir sabunla her gece yıkıyorum, öyle pek kullandığım bişi yok
demiştim.
E tabii artık yaş ilerledi. Cildim biraz da benim ihmalkarlığımdan biraz da yaştan o eski parlaklığını kaybetti. İnternette araştırırken bir kaç mevye maskesi tarifi buldum, eh herzamanki gibi benim gibi tembel olmayan okuyucularımın deneyip sonuçları banada bildireceğini umuyorum.

Güzarman

Havuç Maskesi (Normal - Yağlı ciltler için)


2-3 havuç
4,5 çay kaşığı bal
Havuçları pişirin ve ezin. Balla karıştırın ve cildinize sürün. 10 dk bekletip yıkayın.


Elmalı Yüz Maskesi(Akneli yağlı cilt için)


1 adet orta boy rendelenmiş elma
5 çay kaşığı bal
İkisini karıştırıp yüzde 10 dk bekletiyosunuz, yıkıyorsunuz.


Tatlı Çilek Maskesi (Yağlı cilt)


8-9 çilek
3 çay kaşığı bal
Çatal yardımıyla çilekleri ezin ve bal ekleyin. Karıştırmayın, çok cıvık olmasına neden olursunuz. Karışımı cilde uygulayın. Birkaç dakika bekleyin ve durulayın.


Muzlu Süper Maske (Kuru cilt)


2 orta boy muz
İstenirse bal
Çatalla muzları ezin, bal ekleyin. Cildinize sürün, 10 dk bekletin ve durulayın.


Şeftalili Yüz Maskesi (Normal cilt)


1 orta boy şeftali
1 çay kaşığı bal
Yulaf ezmesi
Şeftaliyi yumuşayana kadar pişirin, çatal ile ezin. Katı kıvama gelene kadar bal ve yulaf ezmesi ekleyin. 10 dk ciltte bekletin.


Defne Yapraklı Yüz Maskesi( Akneli cilt)


4 çay kaşığı kil
5 tane kurutulmuş defne yaprağı
1 bardak distile su
Defne yapraklarını bir bardak kaynamış su içine koyun, sogumaya bırakın. Suyunu kilin içine kalın bir karışım meydana gelene kadar dökün. Cildinize uygulayın ve 15-20 dk bekletin. Ilık suyla yıkayın.

Posted in Etiketler: , |

0 Kişi Yorum Yaptı :

Hürriyet