Aliye Kavaf İnsan Hakları Raporuna Homofobik Olması Sayesinde Girdi

Ha ne zamandır yazacaktım, sene geçti üzerinden bir türlü fırsat bulamamıştım. Sonunda Hürriyet'te sür manşetten görünce e artık yazmasam olmazdı.
Tam okulumuzun ketum müdürü hali ve tavrıyla Sayın Aliye Kavaf'ın homoseksüelliğe dair yaptığı talihsiz açıklama üzerine içimdem bilimum, yuh vb. bir çok kelime geçmişti. Valla bu ünlemleri yazamıyorum çünkü ottan boktan korkar olduk, her bişiye dava açılır oldu bu ülkede.
Her halde yargı yargı olalı bu kadar hükümet mensuplarınca kişisel yargılar açıldığını görmemiştir. Birileri bu arada bir iyilik yapsada bunların istatistiğini çıkarsa yaaa. Sonuçta belkide haksızlık ediyoruzdur. İstatistikler aksini gösterecek olursa bu lafımı geri alırım.

Bakın aşağıda Aliye Kavaf'ın tarihe geçtiği kısmın özeti var.

The state minister in charge of women and family affairs, Aliye Kavaf, stated on March 7 that she believed homosexuality was a "biological disorder, a disease...that needs to be treated." The EC said in its progress report in November that this sort of "negative stereotyping by political figures" could provoke further discrimination against LGBT individuals.



Hürriyet: Homofobi: Devlet Bakanı Aliye Kavaf 7 Mart’ta homoseksüelliği hastalık olarak tarif etti. 16 Mayıs’ta 300 kişi Ankara’nın göbeğinde homofobi karşıtı bir yürüyüş yaptı.

Politik simaların bu tarz açıklamalarırın lezbiyen ve gay lere karşı ayrımcılığı provoke ettiğide raporda yer aldı.

Sayın bakanımızı tebrik ediyor ve sevgili Leman Dergisi'ne  havale ediyorum.
Bu arada eşcinselliğin tedavisi konusunda öneriler getiren tüm vatandaşlarımıza sayın Haydar Dümen'i tavsiye ediyorum.

Posted in Etiketler: |

0 Kişi Yorum Yaptı :

Hürriyet