Ya Bedeninizde Radyasyon Varsa!

Bu hafta Maranki Amcamdan gidiyoruz. Japonya'da meydana gelen nükler santraldeki kaçaklar sağolsun tüm dünyayı tehdit etmeye devam ediyor. Tabi bu arada biz milletçe oturmuş güzel ülkemizde yapılan santraller konusunda hiç ama hiç birşey yapmıyoruz. Aferin bize.
Neyse konuya dönecek olursak Maranki amcam bize vücudumuzu radyasyondan temizlemek için çok güzel bir kür önerdi. Ben de seyredemeyenler için buraya not aldım.

Radyasyon Arınma Kürü:


30, gr. Tarçın, kabuk tarçın olacak.
10 gr. Dağ kişnişi; valla herlahde tane kişniş diyor, ben bilmiyorum bilen varsa bana da söylesin.
5 gr. Sinemaki
1.5 litre alkali su; şimdi alkali su bulamazsanız kaynatılıp soğutulmuş suda aynı derecede etkili. Alkaliden kastettiği şeyde şu. İçtiğimiz hazır suların üzerinde Pa değeri diye bir değer varmış, bu koranın kesinlikle 7,3ün üstünde olması gerekiyormuş.  O zaman alkali oluyormuş.
5 gr. (1 çağ kaşığı)iyotlu kristal tuz (kaya tuzu)

Yapılışı:
Tarçını 1.5 litrelik suyumuza atıp 5 dakika kaynatıyoruz. Kaynadıktan sonra kişniş, kimyon, tuzu, sinamekiyi içine atıp 15 dakika bekletiyoruz.
Bu kürden de her gece 1 bardak içiyoruz. Bir hafta (7 gün) boyunca bu karışımı içiyoruz. Arada bir kavanozu çalkalayın ki iyice karışsın. Sonra bir hafta ara verip tekrar uygulayabilirmişiz.

Bu arada özellikle çubuk tarçını alırken içine iyi bakın dedi, küflenme felan olmayacakmış.

Hadi ben kaçtım.

Güzarman

Posted in Etiketler: , |

0 Kişi Yorum Yaptı :

Hürriyet