Sizin İskarpinleriniz Hangi Marka

İskarpin derdi annem, bu senede alamayacağız. Olsun derdim, benimkiler daha yeni. Hatırlıyorumda çocukken hiç bir çiftten fazla  ayakkabım olmadı. Bir yazlık, birde kışlık o kadar işte. Şimdi bakıyorumda kaç çift birden duruyor ayakkabılıkta. Ama ben hala bir çifte takılıp onu giyiyorum genelde, öyle pek kolay ayakkabı eskitmem. Çocukluktan kalan bir alışkanlık herhalde.
Bu fotoğrafa baktım da bayramlarda alamadığım iskarpinler için üzüldüğüm anlar geldi aklıma. Oysa ne şanslıymışım da farkında değilmişim.
Şimdi bir sürü iskarpinim var benim, duruyorlar hala o ayakkabılıkta.

Posted in Etiketler: , , , |

2 Kişi Yorum Yaptı :

  1. Adsız Says:

    sanirim biz cok sansliyiz. duygulandim

  2. Adsız Says:

    çok duygulandım......söylenecek söz bulamıyorum.sahip olduğum ayakkabılarımdan utanıyorum.

Hürriyet