Ergenekon Lost'a ON Basar

Severim ekşi sözlüğü, ERGENEKON dedim bin entry işittim.


  • Bu toplumun dimağında daima bir türk destanı olarak kalması gereken kelime ... cakma terör örgütünüze başka isim mi bulamadınız kardeşim, keşke sorsaydınız anket neyim bile doldururdum..
  • Senaryosunu ve yönetmenliğini akp'nin üstlendiği 2007 çıkışlı bir korku filmi
  • en son spiegel'da okudum; almanya'da 8 türk dönercisi, aynı silahla (glock) bilinmeyen kişi ya da kişiler tarafından öldürüldü. almanya'nın son yıllardaki en büyük seri cinayetler vakası.
                        spiegel muhabiri, ihtimaller üzerinde dururken, ergenekon örgütünün de bahsini geçiriyor. konuştuğu kişilerden birisi bunu söylemiş, bu da yazmış oraya. cinayetlerin arkasında ergenekon varmış.
yuh artık. bir işin boku bu kadar da çıkmaz ki.
kennedy cinayetini de ergenekon işledi, pulp fiction'daki çantanın içinde de ergenekon belgeleri var

  • akp sayesinde ileri demokrasiye kavuştuğumuzu, darbeleri önlediğimizi ama üstünlerin hukuku denen şemsiyenin bir götten çıkıp, başka bir göte girmesinin gayet normal olduğunu öğrenmemizi sağlamış mevzu

  • Turkiye'de gecen bir cizgiroman
  • Davası iyiden iyiye lost dizisine dönen oluşum olmuştur artık. tam bi bölümde bişeyleri çözer gibi olurken, bölümün sonunda daha büyük soru işareti yaratacak olaylar oluşuyor.
bu bölümde emekli paşalar gözaltına alındı, tamam ya bunlar kesin darbe yapacaklardı, ben daha 1.sezondan anlamıştım abi. tuncay güney diye de bi tip çıktı bakalım bunu nereye bağlayacaklar.


derken


tuncay güney'in benjamin linus olduğu netleşti bu bölümde. ilhan selçuk'u gözaltına aldılar, kesin dharma'dan bu adam. good luck and namaste ilhan abi.


sonra birdenbire


bölümün başında yeraltından silahlar çıkınca hah dedim ibrahim şahin-richard alpert. adama yıllardır bişey olmadı, yıllar sonra yine çıktı ortalara aynı gömlekle. ama bölümün sonunda mustafa balbay'ı aldılar içeri kafa yine allak bullak. dikkatimi çekti balbay içeri alınırken burnu kanadı, bi ışıma da oldu gibi sanki.


bari kaç sezon süreceğini de açıklasalar da ona göre biriktirip izlesek, balata namına bişey kalmadı kafada.

Posted in Etiketler: , |

0 Kişi Yorum Yaptı :

Hürriyet