Diş Eti Çekilmesi Tedavisi İçin Papatya Kürü

Bildiğiniz yaş 30 ları geçince sağlık problemleride başlıyor. Eh bende pek genç sayılmam hani. Diş etlerimde hafif çapta çekilme olduğunu farkettim. Eh sigaranında bu konuya katkısı malum. Özellikle diş eti problemi yaşayanlara doktorlar kesinlikle sigarayı yasaklıyor. 
Dişçilerden oldum olası korkarım, klasik bir türk insanı olarak doktora gitme konusunda da fobim var. Diş eti tedavisi konusunda internette bir sürü araştırma yaptım. İlaç adı vb. hiç bir şey bulamadım. Zaten eczanelerde haklı olarak doktor reçetesi olmaksızın ilaç vermiyorlar.

Bir kaç foruma baktım, bazı diş doktorları hemen kaplama yapalım falan diyorlar. Bana biraz para gözlülük gibi geldi. Sadece bir tanesinde doktor düzenli olarak diş etlerinde oluşan iltihapların temizlenmesini sağlayıp diş içerisinde oluşan apselerin yok olması için tedavi yapmış görünüyor. 
İşin doğrusu eninde sonunda doktora gideciz tabi.Birde içinde paradontax florür olan bir diş macunu olduğunu duydum. Bu diş macununun ismini bilen varsa bana yazabilirse sevinirim. Hafif çapta doktordan kaytardığımın farkındayım tabi.

Neyse yine İbrahim Saraçoğlu hocamızdan bir kür tarifi buldum. Aşağıda detaylarını bulacaksınız. Bir deneyeceğim bakalım. 
Umarım bu sorun geriler.

Güzarman

Diş eti çekilmesi için kür paradontoz kürü:

Paradontoz diş etlerinin çekilmesi hastalığıdır. Eğer bu hastalık zamanında tedavisi edilmezse diş eti çok fazla çekilir ve dişin düşmesine sebep olabilir. İbrahim Saraçoğlu diş eti çekilmesine karşı kır papatyasını öneriyor.



Diş Eti Çekilmesini Önlemek için Kür Tarifi


1-2 kaşık papatyayı kısık ateşte 1 bardak suyla 4-5 dakika kaynatın. Biraz ılıdıktan sonra kürle beraber dişlerinizi fırçalayın. Bu işlemi diş eti çekilmesi bitene kadar tekrarlayın.
Ayrıca yukarıdaki kür ağız yaraları içinde etkilidir. Gargara olarak kullanılmalıdır.

Birde gargara tarifi buldum, diş doktoruna giden bir arkadaş forumda yazmış,

"1 bardak ılık suyun içine 1 tatlı kaşığı karbonat ve tuz koyup gargara yapmamı söyledi günde 3-4 kez denedim ağrılarımı dindirdi"

Posted in Etiketler: , |

0 Kişi Yorum Yaptı :

Hürriyet