Pandam İçin Belkıs Uzuner'den Dudaklarında Arzu Yalnız Ben Olayım Sevgilim

Hava puslu, karanlık ve iç sıkıcı. Canım Youtube senin sayende istediğimiz her müziğe ulaşabiliyoruz. Bizim gençliğimizde böylemiydi. Walkmeni olanlar caka satardı. Herkes cebinde gezdirir havasını atardı. Neeerde öyleee binlerce şarkı alan MP3 ler. Şimdiki çocukların sıkılmasını hiç ama hiç anlamıyorum, Tvde yüzlerce kanal, internet google sağolsun her şey elinizin altında. Dinazor olduk biz dinazor.
Neyse Pandam için sinir olduğu şarkılardan birini buldum. Bir ara ona zorla 11 saatlik yolculuk boyunca Belkıs Özener dinlettiğim için artık nerede duysa tüyleri ürperiyordur her halde.
Olsun ben yine de Pandama Belkıs Özener'den Dudaklarımda Arzu parçasını yolluyorum.

Güzarman

Not: Nedense bu kadının soyadına Uzuner diyesim geliyor.

0 Kişi Yorum Yaptı :

Hürriyet