Köpek Çiftiklerinin Utanç Veren Gerçekleri, Petshopları Desteklemeyin!

Hayvanlara olan sevgim sonsuz. National Geografic kanalının harika belgeselleri sayesinde valla börtü böcük bile sevimli gelmeye başladı desem yeridir.
Haytap'ın televizyonlarda yayınlanan reklamlarını çok beyeniyorum. Son derece etkileyici mesajlar veriyor.
Ben daha önce bir ev köpeği tarafından ısırıldım, hemde tam çenemden. Bütün gün oynadığım sevimli köpecik bir anda beni ısırmaya karar verdi ve suratıma atladı. Ve çenesini kilitlediği içinde on dakikadan fazla bir süre o yerde bende üstüne eğilmiş ve şoka girmiş bir şekilde, çenemden kanlar akarak öylece kaldık. Sonunda bir şekilde zorla bıraktırdık. Bu olayın sonucunda köpeklerden korkar oldum. Yıllardır bu fobimden kurtulmaya çalışsamda tam düzeldim diyemem.

Elbette ısırılmam onları sevmemi engellemedi. Hala köpekleri çok seviyorum ve elimden geldiğince korkumu yenmeye çalışarak onları sevmeye çalışıyorum. Tabi artık daha dikkatli yaklaşıyorum.

Neyse, Haytap'ın web sayfasında takılırken, Oprah'nın progmanından derlenen hayvan çiftliklerine dair videoları gördüm.
Beni takip edenler bilir ben bir Oprah hayranıyım. Linki aşağıda yayınlıyorum. Lütfen izleyin.
Mümkünse bloglarınıza koyun. Bu konuda ne kadar çok insanı bilgilendirirsek o kadar iyi olur.

Sevgiyle kalın

Güzarman
Petshop Gerçeği, Köpek Çiftliklerinin Utanç Veren Gerçekleri

Posted in Etiketler: , , |

0 Kişi Yorum Yaptı :

Hürriyet